tuv-iso-logo tuv-iso-27001-logo

Μειώνεται η κατανάλωση έτοιμου φαγητού

Η κρίση έχει πλήξει τα καταστήματα έτοιμου φαγητού σε ποσοστό που φτάνει μέχρι και 30%

Έρευνα της εταιρείας Hellastat ΑΕ. έδειξε ότι η κρίση έχει πλήξει και τα καταστήματα έτοιμου φαγητού σε σημαντικό ποσοστό μάλιστα που φτάνει μέχρι και 30%! Κύρια αιτία της πτώσης, κατά την έρευνα, είναι η αύξηση του συντελεστή ΦΠΑ από το αρχικό 8% στο 23%.

Αναλυτικά η έρευνα έδειξε ότι ο τομέας της πίτσας εμφάνισε τη μεγαλύτερη πτώση με 30% ενώ ακολούθησαν το σουβλάκι με 28%, τα ταχυφαγεία (fast food) με 26%, οι αλυσίδες πώλησης σάντουιτς και σνακ με 24%, οι αλυσίδες πώλησης καφέ με 24% και τα επώνυμα εστιατόρια με 23%. Πολλές επιχειρήσεις έχουν κλείσει ενώ εκτιμάται ότι το 2012 η απασχόληση στο κλάδο μειώθηκε κατά 20%.

Η όξυνση της κρίσης στον κλάδο έτοιμου φαγητού ενέτεινε και τον ανταγωνισμό μεταξύ των εταιρειών οι οποίες στράφηκαν σε εφαρμογή πολιτικών που βασίζονται στη χαμηλή τιμή και στις προσφορές.