tuv-iso-logo tuv-iso-27001-logo

Εκπτώσεις. Ελπίδες αναθέρμανσης της αγοράς

Φωτορεπορτάζ του www.eea.gr στις βιτρίνες των εμπορικών δρόμων

  • Φωτορεπορτάζ του www.eea.gr στις βιτρίνες των εμπορικών δρόμων

 

Μεγάλη ήταν η κίνηση στους εμπορικούς δρόμους της Αθήνας τις δύο πρώτες μέρες των εκπτώσεων. Οι καταναλωτές, βοηθούντος και του καλού καιρού,  βγήκαν για διερεύνηση της αγοράς και σε καμιά περίπτωση δεν είχαν τις εκφράσεις κατήφειας των προηγούμενων περιόδων εκπτώσεων.

Με το φωτογραφικό φακό του www.eea.gr βγήκαμε στους δρόμους και είδαμε σημαντική αλλαγή στην εμφάνιση των βιτρινών. Περισσότερο κέφι, περισσότερη τέχνη και προβολή. Περισσότερη ελπίδα για καλύτερες πωλήσεις. Βιτρίνες κάθε είδους, βιτρίνες με κάθε ποσοστό έκπτωσης. Από 10% μέχρι και 70%! Ιδίως στα ρούχα οι τιμές είχαν την… τιμητική τους ως προς τα ποσοστά των εκπτώσεων! Εξαίρεση κάποιες, λίγες, βιτρίνες που δεν είχαν καθόλου εκπτώσεις με πρώτα τα κοσμηματοπωλεία και τα μαγαζιά με εξειδικευμένα ακριβά είδη ποιότητας.

Τα πρόσωπα των εμπόρων για πρώτη φορά έβγαζαν χαμόγελο. Ο Αντιπρόεδρος του ΕΣΑ και μέλος του ΔΣ του ΕΕΑ κ. Νίκος Κογιουμτσής δήλωσε με εμφανώς καλή διάθεση ότι «υπάρχει εμφανώς ανάκαμψη στην επισκεψιμότητα. Καλυτερεύει το περιβάλλον της αγοράς και αυτό αντικατοπτρίζεται στις διαθέσεις των καταναλωτών. Η Αθήνα ηρέμησε κάπως από την ανασφάλεια που επικρατούσε στο κέντρο μέχρι πέρσι. Το θέμα βέβαια είναι να υπάρχει και εισόδημα για να αγοράσει ο κόσμος. Τα στοιχεία των παρατηρήσεων μέχρι αυτή τη στιγμή μας δείχνουν και πάλι πτώση των πωλήσεων κατά 10%. Όμως είναι νωρίς για συμπεράσματα, με 2 μέρες δεν μπορείς να έχεις σαφή εικόνα. Σε 10-15 μέρες θα γνωρίζουμε. Ο Εμπορικός Σύλλογος πάντως, για να αναβαθμίσει το ηθικό των καταναλωτών και να τους φέρει στα μαγαζιά, συζητάει διάφορες δράσεις και καλλιτεχνικά δρώμενα ιδίως κατά την περίοδο των απόκρεω όπως η επανάληψη της «Λευκής Νύχτας» κ.α.».

Δείτε ρεπορτάζ του ΣΚΑΪ για τον αγορά και δηλώσεις του κ. Κογιουμτσή

Το ψυχολογικό κλίμα βελτιώνεται

Αρκετός κόσμος και στην «φθηνή αγορά» της Αγίου Μάρκου.  Όπως μας είπε το στέλεχος του Εμπορικού Συλλόγου της Αθήνας κ. Αν. Χάρος, «όχι πως άλλαξαν πολλά στο ταμείο και στις εισπράξεις αλλά αλλαγές βλέπουμε στη διάθεση των καταναλωτών.  Κατεβαίνει πολύς κόσμος, όπως το είδαμε δειλά και στις γιορτές. Τώρα βλέπουν, παρατηρούν και ρωτούν με πραγματικό ενδιαφέρον. Ένα ενδιαφέρον που δείχνει ότι ωριμάζει μέσα τους η θέληση να προβούν κάποια στιγμή σε αγορά. Το ψυχολογικό κλίμα βελτιώνεται και αυτό είναι βέβαιο ότι θα φανεί και στις αγορές τις επόμενες μέρες».

 

 

Οι βιτρίνες των εκπτώσεων